Anticonceptionale

by: raluk
Ce pilule anticonceptionale folositi? In cazul vostru au avut efecte secundare?
 

cryss_pn

cryss_pn

Informati-va mai bine!!!!

26 Nov 2008, 17:16

Ar trebui sa va informati mai bine inainte sa luati un tip de anticonceptionale, eu am luat timp de 3 ani, si am ajuns sa am hiperprolactinemie...sunt foarte practice, dar pe termen lung luate produc multe efecte secundare.

Here I come again

06 Iun 2006, 09:22

Kelly, BTS-urile si ITS-urile se pot scutii un pic de "S"-ul ala, bolile se iau si pe alta cale, prin schimb de fluide in timpul sarutului, (spre exemplu blenoragia se poate lua de pe acelasi prosop folosit de cel infectat), sau mai stiu eu prin ce altceva. Nu e un pas de o asa amploare incat sa te sperie, iar satisfactia va fi pe masura. Precautia e precautie, si e buna atat timp cat nu e exagerata, si totusi... increderea unde e? O discutie cu el nu o sa-ti strice.

pisi

pisi

Pufulet,

05 Mai 2006, 12:34

"tampenia " despre faptul ca, daca folosesti anticonceptionale exista riscul de a face cancer de san, am citit-o , chiar daca iti vine sa crezi sau nu, intr-o revista medicala, articolul fiind scris de un medic !
Ai auzit de E-uri sau emulgatori sau aditivi alimentari ? Stiai ca f multi dintre ei provoaca cancer sau pot produce modificari genetice fatului , si totusi noi consumam alimente ce contin aceste chimicale !!!!
Informeaza-te si apoi contrazice-ma !

pufuletz20

pufuletz20

tampenii

05 Mai 2006, 10:09

cine v-a bagat in cap ideea ca faceti cancer la san din cauza anticonceptionalelor?sau ca ingrasa?
daca ar exista posibilitatea asta nu le-ar mai recomanda cabinetele de planificare familiala,ca doar nu sunt nebuni medicii...iar chestia cu ingrasarea este alta aberatie:pastilele doar cresc pofta de mancare,daca mananci cat ai pofta normal ca te ingrasi...ar trebui sa ascultati sfaturile unui medic nu sa va luati dupa persoane carora din pura coincidenta li s-a intamplat ceva de genul...va pup

Andutza...

17 Mar 2006, 11:02

nu vrei sa imi zdrobesti si genunchii cu o bata de baseball? te deranjeaza ceva, sau ai impresia ca nu mai incapi pe aici, si cunostintele tale sunt destule pentru renasterea lumii?

pisi

pisi

Am folosit Belara

17 Mar 2006, 08:48

timp de un an de zile si n-am remarcat efecte secundare ,la mine cel putin ! E drept ca sunt cam scumpe, dar erau ok !
Nu le-am mai luat din cauza posibilitatii de a face cancer la san in timp din cauza lor, a anticonceptionalelor la modul general, nu a Belarei in mod particular !
Asa ca grija mare !

andutza_5

andutza_5

SB...

23 Ian 2006, 23:54

De cand te pricepi si la anticonceptionale?Sau stII de la sora ta?Ce cauta aici barbatii sa isi dea cu parerea de pilulele noastre.Ca discutam pe forum despre viata si probl. ei inteleg,dar de pilule...?!

Recomandare

14 Nov 2005, 09:09

Rigevidon sau Tri-Regon (ambele din aceeasi gama), sau Diani35. Singurele efecte secundare care apar sunt greturile de 5-10 secunde, o data pe zi. Libidoul ramane asa cum l-ai avut, cresterea sau scaderea sunt chestii de autoconceptie!

nelinistita

nelinistita

Microgynon

08 Nov 2005, 17:57

Eu iau Microgynon de 5 ani.Efecte secundare nu stiu daca au fost, sau daca au fost, nu le-am sesizat eu.
Nu am avut niciodata probleme cu ele.in ceea ce priveste scaderea libidoului nu am avut probleme.din contra, de la o vreme chiar simt o crestere... :-)

annie

annie

Buna Lisan Al'Gaib!

25 Oct 2005, 17:34

Nu ne recomandam anticonceptionale! Sau cel putin mie asa imi place sa cred! Schimbam impresii despre anticonceptionale. Astfel cand mergem la doctor (care mai recomanda pastile si in functie de firma cu care colaboareaza...) sa putem pune intrebari pertinente si despre alte tipuri de anticonceptionale!

and_baciu

and_baciu

cred ca voi ar trebui sa stiti mai bine decat mine

25 Oct 2005, 16:53

mi se pare ciudat si inconstient ca va recomandati anticonceptionale...stiti pt astea se fac o gramada de analize(la un medic f bun).si intr-un final ti se recomanda un anumit anticonceptional cu dozajul optim de hormoni si cu cat mai putine efecte secundare.deci dc aveti efecte secundare aiurite...consultati un doctor!...vedeti ca pritre efecte secundare...dc ei anticonceptionale de aiurea...mai apare si cancerul.deci nu conteaza ce folosesc ele si conteaza sa ajungi la un medic bun! :)

annie

annie

hehehe!

09 Sep 2005, 16:57

Iubitul meu nu s-a impacat deloc cu asta! Numai ca in afara de asta chiar nu au efecte secundare de genul: probleme cu tenul, ingrasare etc.

rodicutza_sadica

rodicutza_sadica

cam nasol...ce sa zic...

09 Sep 2005, 10:39

Faza cu lipsa libidoului este cam nasoala...iubitul tau cum s-a impacat cu asta???
Ma rog, la mine nu am remarcat nimic de genul asta, ba chiar uneori din contra. Ti-le recomand draga mea

annie

annie

Mercilon

08 Sep 2005, 18:57

Este cea mai sigura metoda contraceptiva pentru ca scade libidoul... de tot. Si cum nu mai ai chef niciodata ajungi la abstinenta... Acum, spuneti si voi daca asta e un efect secundar grav sau mi se pare doar mie! :))))))))))))))))))))

rodicutza_sadica

rodicutza_sadica

LOGEST

08 Sep 2005, 14:02

Eu folosesc Logest de un an si nu am avut probleme. Am remarcat ca mi-se ingrasa parul mai rapid dar nu sunt sigura ca asta se datoreaza anticonceptionalelor. Nu am avut probleme cu ingrasare sau de celulita de la ele. Sunt super ok

r3nata83

r3nata83

efecte secundare

20 Iun 2005, 01:44

eu folosesc anticonceptionale de 5 luni...la inceput am avut anumite efecte secundare(bineinteles deja stiam de aceste efecte de la medic si ma asteptam sa le am).pot spune doar ca este mult mai sigur asa decat atunci cand foloseam prezervativul sau pilula de a doua zi sau chiar metodele naturale...si inca ceva...consider ca sunt daunatoare(chiar daca le folosesc) si asta se va vedea in timp.

 
 

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!