as dori un sfat va rog....

by: maya_ayama
In aceasta luna am avut cateva contacte sexuale in care iubitul meu a folosit prezervativul,iar alteori,metoda "coitus interuptus".De obicei, nu imi intarzie menstruatia,desi nu folosesc pilule contraceptive.Totusi, luna asta se pare ca imi intarzie.Sunt intr-o perioada stresanta, am foarte multe examene la facultate.Oare se poate sa fie din aceasta cauza?....Am inteles ca metoda "coitus interuptus" nu este foarte sigura.Totusi, iubitul meu pare foarte sigur pe el in ceea ce priveste aceasta metoda si ceea ce s-a intamplat.
As dori un sfat va rog.Credeti ca este vorba de o sarcina? (mi-e cam rusine sa merg la ginecolog, mai ales ca nu am decat 19 ani jumate--ma consider inca mica)
 

maya_ayama

maya_ayama

mersi

05 Iul 2007, 22:04

Mersi ca mi-ati raspuns.Intr-adevar, era efectul stresului.De maine vreau sa trec pe anticonceptionale "logest",iar doctora mi-a spus ca e o idee buna.Doar ca am o intrebare:isi fac efectul din prima zi in care iei pastila?

pisi

pisi

Maya,

29 Iun 2007, 11:53

metoda calendarului,metoda coitus interuptus nu sunt prea sigure.
Cele mai sigure sunt prezervativele sau,dupa cum te-a sfatuit si Lili,anticonceptionalele,insa cele prescrise de medic,nu luate dupa ureche.
Ciclul poate intarzia din diferite motive: stres,diete drastice,din cauza efectului yoyo al regimurilor de slabit,dereglare hormonala,diferite boli sau sarcina.
Du-te la medic,lasa rusinea deoparte(cauta eventual o femeie ginecolog,daca ti-e jena de un medic barbat),cere-i sa te consulte si roaga-l sa-ti prescrie anticonceptionale(daca nu vrei sa iei anticonceptionale,folositi prezervativul permanent,tu si iubitul).
Sper sa fii bine si ai mai multa grija de tine!
Te pup!

 
 

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!