Ajutor !

by: alinahugs
Buna, sunt Alina, am 16 ani si vechea problema, cosurile. Nu am multe, dar imediat dupa ce imi dispare un cos imi apare altul in loc, si asa nu am niciodata fata "curata". Am folosit tot felul de produse dar fara succes. Va rog sa-mi dati cateva sfaturi de care am mare nevoie pentru ca aceste cosuri imi strica imaginea si pur si simplu m-am saturat de ele.

oanuska

oanuska

acnee

03 Nov 2008, 20:56

sunt medic estetician si iti recomand sa nu-ti tratez acneea decat la medic.eu am un aparat ff performant pt aceasta.poti sa-mi scrii pe:
oanuska1978@yahoo.com

mimi63

mimi63

buna

03 Nov 2008, 13:15

Draga mea poti sa iti pui orice pe fata atata timp cat nu ai o nutritie echilibrata si adecvata, nu ai sa reusesti nimic pentru ca ceea ce mancam se vede pe fata noastra, pe piele noastra. Daca vrei sa afli mai multe te invit la o evaluare si un tratament facial gratuit dupa ce te programezi la telefon 0762 695 417. Pupici

ioli

ioli

hy

01 Nov 2008, 14:03

si fiul meu are si vad ca apar dese cind e stresat..apoi il feresc de dulciuri si multa apa trebuie sa bei..mincare gatita nu fast food..

iulia32

iulia32

buna

26 Oct 2008, 00:43

trebuie sa iti spun ca desi sunt destul de mare si la varsta mea nu se mai punea pb de cosuri si acnee am avut asemenea pb si le-am rezolvat cand am descoperit produsele de la bruno vassari pentru ten accneic:un gel de curatare, o lotiune tonica, crema de zi si o crema corectoare.toate acestea folosite dau ranadament maxim.sper sa iti foloseasca la ceva:).bruno vassari sunt produse profesioniste folosite in saloane dar le poti comanda si pentru utilizarea acasa sau sa faci un tratament la salon:)

carstea

carstea

Incearca Roc

05 Oct 2007, 14:37

Incearca gama Purif Ac de la Roc. Face minuni daca ai o forma usoara de acnee.O gasesti in farmacii iar durata tratamentului este de cel putin 1 luna de zile cu 2 aplicari pe zi. Mult succes

Top 10 diete nesanatoase
Top 10 diete nesanatoase
diete-sanatoase.ro