Am si eu o problema..Help

by: denisa18
Mi-am luat-o destul de urat anul trecut de la un tip,si desi pana atunci eram o persoana deschisa si extrovertita in prezenta barbatilor,de cand mi a dezvaluit sincer ca a stat cu mine doar pt sex,m am schimbat,inevitabil...
Acum sunt studenta in Spania,si imi este f greu sa las pe cineva sa se apropie de mine,sunt tot timpul serioasa,ironica...A trecut un an si am doar 3 prietene aici si un tip cu care nu am nici o treaba..in rest,mi au trecut vreo 3 prin pat,dar i am trimis frumusel acasa dupa,am reactionat ca un BOU!!! Devin o scorpie si nu stiu ce sa fac!!!!

lolitalove

lolitalove

te-ai pierdut

28 Iun 2008, 12:27

nu mai sti cine esti, acel tip ti-a declarat ca nu ai valuare mai mare ,de cat ptr sex, si tu crezi asta, de aceea ai inceput sa te comporti astfel. ii dai dreptate unui prost , care nu a stiut sa te aprecieze.
dar asta nu e vina ta.
ai nevoe de o pauza, sa te regasesti, sa-ti redescoperi personalitatea, si propriile tale dorinte, nu a celor din jur.
ia aceasta experienta ,si fa ca ea sa te ajute sa iti cresti o personalitate mai puternica, unde tu esti stapana pe situatie, iar daca vrei sa fi deschisa si extrovertita in prezenta barbatilor, nimic sa nu te opreasca sa o faci.
fi tu insati nu lasa un prost sa te schimbe.

ava774

ava774

...

24 Iun 2008, 14:37

E fun sa te comporti ca o mica scorpie :)
Pe multi barbati ii incita acest comportament (ceea ce mi se pare super dubios)

Mie, daca imi place un tip, il tratez normal. Nici rau nici bine, pur si simplu normal

lili2007

lili2007

parere....

11 Iun 2008, 11:27

Ai facut la randul tau ceea ce ti-a displacut sa ti se faca..gresit! Esti de acord ca oamenii sunt diferiti? E mica probabilitatea sa dai peste unul la fel ca cel care te-a dezamagit. Concluzie: mergi mai departe si poarta-te normal

Dieta Nicoleta Luciu
Dieta Nicoleta Luciu
diete-sanatoase.ro