Am o problema!!!!!!AJUTOOOOR!!!

by: eamgcm
Numele meu e Andreea,am 23 ani si sunt intr-o relatie stabila de 4 ani.Problema mea este ca nu mai am chef de sex cu iubitul meu.Il iubesc,ma iubeste,ne intelegem minunat,este cel mai bun prieten al meu,vorbim deschis despre orice dar cand vine vorba sa facem dragoste nu am chef deloc.El e cel care are mereu initiativa si deseori imi reproseaza ca eu nu zic nimic,daca ar fi dupa mine nu as face luni la rand,etc.Si intra la banuieli,ori ca il insel ori ca nu mai sunt atrasa de el.Trebuie sa va spun ca nu ma uit la alti barbati,nu sunt atrasa sexual de altii si nici nu a disparut atractia fata de el.De aceea nu inteleg care e problema mea.In urma cu 3 ani am luat anticonceptionale aproximativ 1 an,dupa care m-am oprit.Cam de atunci mi-a disparut apetitul sexual caci inainte sa iau anticonceptionalele totul decurgea normal,aveam chef de sex cu iubitul meu.Stiu ca in perioada cand se iau anticoncept.scade libidoul,la unele persoane dar am incetat sa mai iau pastilele de 2 ani si cheful de sex nu mi-a revenit.Ma puteti ajuta?Ce pot face?Credeti ca am nevoie de un psiholog?
Va multumesc anticipat.
 

dinna

dinna

discutie...

24 Iun 2008, 20:16

Cind stati in parc, la apusul soarelui, intr-un loc mai retras, amintiti-va anumite scene hot din filme, care v-au excitat la momentul vizionarii. Propuneti-va sa incercati si voi candva...

dinna

dinna

propunere...

24 Iun 2008, 20:12

Presupun k ai anumite fantezii care iti ofera o anumita placere. Incearca sa i le povestesti iubitului tau si incercati sa le puneti in practica. Poate asa vei reusi sa treci peste aceasta "blocare".
P.S. Pentru mine aceasta a functionat. Important e sa distrugeti bariera de comunicare.

panterootza

panterootza

folosirea anticonceptionalelor

12 Iun 2008, 18:27

pe termen lung,poate avea k efect scaderea libidoului!am fost avertizata,dar nu credeam,pana nu am patit-o personal...k urmare,am renuntat la ele definitiv!si deja incep sa simt unele...¨ameliorari¨.

yubytyk

yubytyk

cum...

11 Iun 2008, 14:18

buna....eu am 2o de ani sunt cu prietenul meu de un an jumate...si mam hotarat ca luna viitoare sa incep sa iau anticonceptionale...dar nu am auzit pana acum ca din cauza lor sa_ti scada apetitul sexual...este adevarat....eu zic sa incercati ca peludiul sa tina mai mult..sa incercati alte pozitii..nus ceva nou..incearca sa iei tu initeativa de a incerca preludiul...mangaieri..saruturi..etc..poate merge..bafta

lili2007

lili2007

parere...

11 Iun 2008, 10:32

Cred ca... din cauza ca esti tanara...si eu eram ca tine.....dupa varsta de 25-27 de ani am inceput sa ma obisnuiesc, apoi sa-mi doresc acest lucru...dar, in timp.

 
 

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!