capacitatea (cls.viii)

by: itca
sunt mama unei eleve de clasa a VIII-a. problema mea este ca din cauza stresului este mereu obosita, invata cu dificultate si nu se poate concentra. as dori sa aflu cum si-au ajutat alte mamici copiii sa treaca cu bine peste acest prag din viata care este capacitatea si nu in ultimul rand adolescenta. multumesc!

dooo

dooo

...

07 Iul 2006, 17:32

scuzati-ma, nu ma refeream la mamicile celor care au dat capacitatea, ci la elevi. :)

dooo

dooo

ce asa mare dilema?

07 Iul 2006, 17:31

Eu am dat capacitatea anul trecut, si ca sa fiu sincera,... nu mi s-a parut o tragedie asa mare. Nu stiu ce era asa mult de invatat, de repetat, de recapitulat. E drept ca nu am luat note asa de grozave (romana: 8,75 germana:8,35 mate:6,95 geografie: 9,45) dar nici n-am avut de ce sa imi dau silinta, pentru ca am stiut ca pot sa intru acolo unde vreau, fara nici o problema. Nu pot sa inteleg asta... chiar daca toti colegii mei au facut asta: toti au intrat intr-o panica (o fata a si lesinat cu o zi inainte), stres, pastile, vitamine, fumat etc. Si altii cu care joc tenis au facut tot asa: au intrerupt orice legatura cu tenisul pentru un an si nici unul dintre ei/ele n-au luat note mai mari ca mine. Eu chiar n-aveam nici o treaba cu capacitatea. Dimineata dadeam examenul si pe urma imi faceam de cap: mergeam la tenis cam tot restul zile.
Ca tot am spus toate astea vreau sa primesc si un raspuns la urmatoarea intrebare:
Ce ati avut de invatat atata? Ce era asa mare scofala? Si apoi... cum ati reusit sa stati toata ziua in casa... invatand? De serios... eu mai mult de o ora pe zi eu nu pot sa stau locului.
Va rog lamuriti-ma si pe mine... de unde atata stres si depresie.

felinessa

felinessa

~

15 Aug 2005, 20:11