aerobic(pareri)

by: artelle
Buna tuturor!
Lansez aici un subiect pt ca imi vor fi de folos parerile voastre. Detin un carnet de instructor sportiv si am lucrat ca antrenoare de aerobic pt adulti si profesoara de dans si gimnastica pentru copii(de gradinita). Pentru ca sunt studenta si timpul nu imi permite sa lucrez la "program" m am gandit sa mi deschid propria mini-sala in apartamentul meu de 4 camere din Titan. De un an am inceput sa mi iau aparate speciale si am si lucrat acasa cu cateva cunostiinte. Mi a mers foarte bine si imi doresc sa ma extind(adica sa lucrez si cu persoana care nu sunt neaparat din sfera mea de cunoscuti). Cu fetele care vin la mine lucrez 8/10/12 sedinte pe luna in functie de cum prefera. Sedintele sunt personalizate, adica lucrez fie tae bo, fie stretching, fie tonifiere, fie anumite parti ale corpului. pretul abonamentului lunar este de 60 lei acum. Vroiam sa stiu cum vi se pare genul asta de lucru cu publicul(in grupe mai mici, cu antrenamente personalizate si cu un program facut in funtie de dorintele clientelor)? Ar trebui sa ma ocup sa amenajez o astfel de sala la mine in apartament(unde sa mi aranjez toate aparatele)? Cum ati vedea voi ca posibili clienti o astfel de sala?

creatoarea

creatoarea

f bine

20 Apr 2009, 22:12

buna, daca erai mai aproape de mine veneam si eu,e f bine ceea ce faci tu, cred ca o sa mearga afacerea ta, imi place ideea de sedinta personalizata...da, o sala e ideala, as vrea sa fie spatioasa..ciao

damocanamaria

damocanamaria

buna

20 Oct 2008, 11:21