Mai sunt sanse sa fim impreuna?

by: alessia16
Buna! Sunt noua pe acest forum si am nevoie de sfaturi. Am fost impreuna cu prietenul meu 3 luni jumatate. N-am avut certuri mari, mici neintelegeri, mai mult in joaca si pt ca a fost cea mai lunga relatie pt amandoi. Acum o sapt mi-a zis ca ar vrea sa luam o pauza pana in sept cand ma intorc (sunt studenta in orasul lui). A motivat ca vrea sa fie o perioada singur, nu pt ca ar avea pe altcineva. Cand l-am intrebat daca vrea sa fie cu altcineva a rasp: "atunci iti ziceam sa ne despartim". Dar dupa vreo 3-4zile, vorbind cu el pe mess l-am intrebat daca are pe altcineva. Atunci mi-a zis ca in momentul de fata da, ca s-a intamplat fara sa-si dea seama. Am simtit ca mor,nici nu mai stiam ce sa-i zic. A recunoscut ca a gresit si ca m-a facut sa sufar. De atunci vb zilnic pe mess,la tel. Mi-a zis ca nu stie cat va fi cu actuala, ca oricum ea a plecat ieri acasa pt 2 luni, ca a fost ceva la prima vedere...Stie ca ma doare si regreta. A zis ca nu are absolut nimic sa-mi reproseze, a fost fericit cu mine, altfel nu avea cu mine cea mai lunga relatie. Am promis ca ramanem "macar prieteni". Nu stiu cum sa procedez, pt ca vb ca inainte, ne intelegem bine. Il vreau inapoi...ce sa fac? Merci.

eva31

eva31

Relatie ``lunga`` pana la tine....

09 Apr 2011, 02:14

Da, pana la tine a fost cea mai lunga relatie a lui. Dupa tine, cine stie... Oricum, daca nu te deranjeaza sa il stii cu alta, puteti tine legatura, ca amici. Dar replica ``ramanem prieteni`` este o modalitate extrem de eleganta de a da papucii, deci nu te mai astepta sa te caute.

roxanne17

roxanne17

pff

25 Sep 2009, 02:01

Lasa-l! Faptul ca se iubeste f mult pe sine ar tb sa-ti dem ca e incapabil de a iubi alte persoane, sau oricum nu la nivelul autoiubirii. LASA-L!

alessia16

alessia16

M-am intors:)

14 Aug 2009, 14:03