Parintii mi-au interzis sa mai vb cu el...

by: alessia16
Buna! Am mai scris acum cateva luni despre problemele mele cu iubitul meu, ca nu stiam daca ma vrea sa fim impreuna sau nu, etc... Lucrurile nu s-au schimbat prea mult de atunci, dar ne vedem des, vorbim mult la telefon (de mai multe ori pe zi), stiu ce face, stie ce fac...lumea ne crede impreuna. Eu tin mult la el si simt ca si el tine la mine. Toate ca toate, pana cand acum o luna m-a suparat si am facut greseala de a-i spune mamei la telefon(eu sunt studenta in orasul lui, stau cam 90% din timp acolo). Atunci ea si restul familiei (tata, bunica, fratele) au concluzionat ca el nu e pt mine, ca nu ma merita, ca isi bate joc de mine, etc. Si sa nu mai vb cu el. Am ajuns acasa intr-un weekend atunci si le-am explicat ca nu pot asa usor sa renunt la el, pt ca ne-am obisnuit unul cu altul, ca nu suntem indiferenti unul altuia si pareau ca au inteles. Pana cand am venit acum 2 zile acasa pt o saptamana. Mi-au interzis sa mai vb cu el la telefon. Apoi ca pot vb dar rar si sa nu ma auda ei.

alexandra

alexandra

unde

12 Oct 2011, 20:52

tu ce ai de gand sa faci?

Ps: da-mi add pe facebook, vreau sa-mi extind cercul de prietene: nextgenerationape@yahoo.com

catch_me

catch_me

poti

10 Oct 2011, 09:54

gasi ceva mai bun .... sincer

sunshine84

sunshine84

eu zic

04 Oct 2011, 09:51

ca ai timp sa gasesti pe cineva mai bun sau sa lupti sa faci ceva alaturi de el, decizia iti apartine; conteaza doar cum stii sa te faci inteleasa

rodi58

rodi58

Dupa ani si ani

14 Sep 2011, 23:20

Sa nu ajungi sa regreti ca nu ai incercat. Anii trec, regretele raman.
Familia vrea ceva, tu vrei altceva. Asa s fost si va fi mereu.Timpul trece si nu uita ca dragostea ramane,tot acolo , ascunsa intr-un loc anume, va razbate la suprfata peste timp. Regretele snt tarzii si nu rezolva nimic. INCEARCA.

nociolina

nociolina

parerile parintilor conteaza mai putin

13 Sep 2011, 11:03