Relatie cu un barbat mai in varsta...

by: alessia16
Buna, fetelor! Sunt intr-o dilema: sunt studenta in an terminal la master, urmeaza sa ma inscriu si la doctorat, sunt pasionata de ceea ce studiez si de un an de zile colaborez cu un profesor in domeniul de cercetare care ma intereseaza. Chiar imi place ceea ce fac. Problema, daca pot sa-i spun asa, e ca profesorul meu are un fiu, cu 10 ani mai mare ca mine. Este tot cadru universitar si e preocupat de acelasi domeniu de cercetare ca si mine. Deci este in echipa de cercetare din care fac si eu parte...Doar ca zilele trecute mi-a spus ca e proaspat divortat, apoi ca isi doreste o relatie cu o fata serioasa. L-am incurajat ca va gasi ceea ce isi doreste, insa in ziua urmatoare m-a intrebat cum de nu am prieten, etc. Ba mai mult, urmeaza sa iesim la o pizza cand ma intorc din vacanta (peste o sapt), drept multumire ca l-am ajutat la o problema. Prietenele mele imi spun ca e clar ca el ar vrea ceva mai mult decat o relatie profesionala...E simpatic, imi place felul lui de a fi, dar nu stiu ce sa cred si daca ar fi bine sa am o altfel de relatie cu el. E totusi o diferenta de 10 ani, tatal lui imi e profesor si indrumator...Va rog sa-mi dati un sfat cum ar trebui sa procedez. Multumesc!

eva31

eva31

Si ce?

09 Apr 2011, 00:29

Stii cantecul ala: ``You`re a woman, I`m a man``? Daca si tie iti place de el, asta e. E viata voastra si se va termina si masteratul ala in curand. Si doar pentru un masterat nu cred ca trebuie sa il refuzi. E posibil sa rezulte o relatie de durata.

stoe

stoe

Buna

07 Iul 2010, 02:24

Uite cum vad eu problema :) .. varsta nu conteaza atat de mult, normal sa nu fie nici prea mare hai sa zicem maxim 10-15 ani diferenta de varsta, pentru ca, diferenta mai mare se va observa in randul prietenilor tai, in randul familiei, si acelorlalti cunoscuti ai tai.