barbatii de care ar trebui sa fugim mancand pamantul.....

by: luizad
eu l-as propune pentru inceput pe cel care pare f bland si dragut dar care are accese de furie.....am avut parte de asa ceva si nu mai vrea, e oribil...sunt sigura ca sunt si alte tipuri de barbati de care fetele mi-ar sugera sa fug

invisibile

invisibile

:)

08 Ian 2012, 15:39

Hmmm...da, e plina lumea acesta de nesiguranta, gandim prea mult si facem prea putin(e pura autoevaluare)
Aici se pare ca se discuta in general de indivizi, un cuplu este altceva, o persoana adecvata fata de care nutresti anumite sentimente, cu care te simti in stare a calatori prin viata, poate face minuni cu/ din perechea lui.

blacklips

blacklips

De cine sa ne ferim?

05 Dec 2011, 15:19

In cazul in care suntem eleve/studente barbatii cei mai periculosi sunt profesorii.Nu glumesc!

fulg_indragostit

fulg_indragostit

ametitii de afemeiati

14 Sep 2011, 15:48

ca sa nu le spun altcumva mai urat.

kittypaws

kittypaws

...

21 Iul 2009, 18:03

Exista multe rase de "lupi"...fara sa se supere barbatii de pe aici..e o chestie reala. Probabil k si ei s-au intalnit cu "vulpite".Problemele cu barbatii si femeile sunt un cerc vicios..

leo

leo

20 Iul 2009, 11:43

da, de oameni gelosi trebuie toti sa ne ferim. eu am rezolvat problema cu partenera inca din primele luni.
mare atentie la oamenii gelosi. aveam o prietena in trecut care a venit din gelozie pana la constanta dupa mine. aveam si eu o sapt libera, asa credeam...:))

cristiana77

cristiana77

sa ne ferim? cred ca da !

19 Iul 2009, 13:02