Ne trebuie bona, ce ne facem?????

by: qloty
la 36 de ani m-am trezit mamica! Dupa oarece inceracri de durata, s-a intamplat si asta. Am o fetita frumoasa si dragalasa si poznasa foc! Nu mi-a fost usor sa schimb intreaga viata de pana acum adaptandu-ma la venirea unui copil... nu mi-a fost usor sa stau cu ea acasa doar eu ( tati lucreaza, evident) dar.... face 2 ani si trebuie sa ma intorc la serviciu. Ne trebuie o bona si sunt tare stresata de asta. Ma tem sa o las cu oricine, dar mai grav e ca inca nu am gasit pe nimeni interesat. Stiti pe cineva? Aveti mai multa experienta in domeniu? Va rog, orice sfat, orice sugestie sunt binevenite

mariastan

mariastan

mariastan

19 Sep 2012, 13:37

Eu locuiesc in Militari la Apusului pe B-dul Iuliu Maniu,imi doresc foarte mult sa lucrez ca bona.Sunt o doamna cinstita,am 36 de ani sotul este cadru militar,am doi copii o fetita de 8 ani si un baietel de 3 ani,ambi copii sunt la program prelungit la scoala ,respectiv gradi.Programul meu disponibil este intre orele 8-16 singura fara copilul meu,pot mari perioada de-a sta cu ingerasul dumneavoastra doar daca familia este hotarata sa ma pastreze ca si bona pe termen lung,si cu posibilitatea de a putea veni si cu baietelul meu de 3 ani.Rog multa seriozitate,nu ma sunati daca nu aveti nevoie.
Tel .

ai gasit bona?

10 Mai 2012, 08:58

eu am dat sfoara in tara, printre prieteni, vecini , colegi si am gasit pe cineva ca bona. mi-ar fi placut sa gasesc o fata mai tanara caci iti trebuie multa energie ca sa ai grija de un copil de 2 ani. Doamna care are grija de baietelul meu e la pensie, e in putere, dar, ii este greu caci puiul meu e un urias de doi ani care arata ca la 4 ani, cateodata imi e mila de ea caci ii este greu sa il ridice , o data mi-a spus ca nu a putut sa il mai scoata din leagan ...

japonialove

japonialove

eu zic mai bine

10 Feb 2012, 12:56