menstruatie dupa avort

by: ileana_ciocea84
Buna ziua,
Sunt o tanara in varsta de 22 de ani si recent am facut avort, as dori sa stiu daca dupa acesta mentruatia mea se va schimba, in sensul ca inainte nu aveam dureri in timpul acesteia si perioada era de doar 3 zile.Acum sunt la prima menstruatie dupa avort si am dureri si este cu mult mai abundent fata de ceea ce aveam inainte.Mentionez ca am luat anticonceptionale in urma cu 2 ani pentru o perioada de 1 an si 3 luni dupa care am renuntat.As dori sa stiu daca mi-ar fi benefic sa reiau anticonceptionalele pentru a mi se regla din nou perioada de menstruatie cat si durerile.Va multumesc pentru intelegere si astept un raspuns care sa-mi clarifice intrebarile.
 

ileana_ciocea84

ileana_ciocea84

pt mirelad

25 Aug 2006, 09:38

Iti multumesc pt sfaturi ideea este ca intotdeauna imi promit mie insami ca voi ajunge la ginecolog si nu reusesc niciodata (doar in cazuri de urgenta majora)datorita faptului ca am un program teribil.Nu acuz dureri decat la nivelul ovarelor si este f abundent (de fapt lucrul acesta m-a cam speriat), cat despre pauza de contact intim dupa avort a fost de o luna.O sa iau in calcul f serios metoda anticonceptionalelor din nou insa chiar va trebui sa ma consult cu un medic pt ca cele de dinainte m-au ingrasat 9 kg(nu exagerez cu nimic) si mi-a mai aparut si par pe sani.In sfarsit, iti multumesc sincer pt sfaturi, chiar aveam nevoie de asa ceva, cred ca deja , moral, ma simt mult mai bine.Iti doresc o zi placuta.

mirelad

mirelad

Am sa incep cu niste intrebari

24 Aug 2006, 21:01

Crezi ca a fost un chiuretaj reusit ?
Durerile le simti in interior sau la nivelul ovarelor?
Ai cheaguri ?
Sper ca nu ai iceput imediat sa faci sex ai nevoie de o pauza acolo e o rana care trebuie sa se vindece cam vreo luna.
Cauze pot fi mai multe e posibil sa ai o simpla raceala care se trateaza repede sau cine stie ?
Sfatul meu este sa te duci la un medic ginecolog el iti va spune daca e cazul sa iei un tratament sau nu.
De ce ai renuntat la anticonceptionale ?
Vezi ce sa intamplat si sunt sigura ca nu a fost deloc placut.
Eu am luat 7 ani de zile am facut o pauza de doi dupa care am inceput sa iau dinou si nu m-am ingrasat si nici nu mi-a crescut par pe piept
dar miam tratat niste chisturi la ovare daca te hotaresti sa iei iarasi pastile iale tot la sfatul unui medic el stie ce ai nevoie.
A grija de tine mai ales acum.