Fetelor,vreau un sfat!

by: babygirl
Povestea mea este probabil tipica.Sunt cu un tip de 2 ani,locuim impreuna si relatia pare sa nu mai mearga iar eu n-am curajul sa-i pun capat.Eu am 22 de ani,sunt studenta in ultimul an dar si lucrez si castig destul de bine- deci independenta financiara n-ar fi o problema.El are 28 de ani,e genul de barbat care a obtinut totul prin eforturile proprii,n-a fost rasfatat k mine.Problema e k suntem 2 caractere f diferite- eu f vesela,exuberanta,f sociabila,el mai sobru,morocanos,mult prea sigur pe el.Relatia noastra n-a fost niciodata perfecta- am avut mereu certuri,mi-a luat mult tp sa ma obisnuiesc cu felul lui de a fi.In timp m-am distantat de prietenele mele- el e si f autoritar si posesiv.M-am obisnuit sa stam zile intregi inchisi in casa pt k el n-are niciodata chef sa iasa,sa-mi petrec week-end-ul facand mancare,curat si uitandu-ma cu el la un film.Si mult tp mi-a fost suficient.De ceva timp,el nici nu mai are chef de sex,trec si 2 sapt fara sa ma atinga si de fiecare data cand se intampla numai eu am initiativa.Pur si simplu imi spune k nu mai are chef.Nu vreau sa ma intelegeti gresit,e un barbat care are f multe calitati- e un familist convins,tot ce face face pt noi- pt k suntem deja o familie,chiar dk nu suntem casatoriti.Sunt sigura 99% k nu m-a inselat niciodata,nu iese niciodata cu baietii la o bere- ar fi perfect pt mine...dk eu as avea 45 de ani...Il iubesc si stiu k si el ma iubeste dar ma gandesc dk sunt pregatita sa traiesc toata viata asa.Simt k mor in interior, k ma ofilesc.Stiu k viata are multe lucruri frumoase de oferit si totusi nu am curajul sa-l parasesc.Dati-mi,va rog un sfat...

blonda

blonda

I-ai spus ce te deranjeaza?

07 Aug 2006, 13:42

Si eu si prietenul meu am fost cam in aceasi situatie, pana, m-am hotarat ca nu-mi convine, si l-am pus sa aleaga sau ma scoate in oras, sau incep sa ies fara el. Si acum iesim cam de doua ori pe saptamana, deci se poate corecta.

hedonista

hedonista

comunicare