ajutor anexita

by: moderator
Am luat anticonceptionale, si dupa 7 zile am facut dragoste. dar in timpul acutului, am observat ca sangerez. Am fost la doctor care mi-a prescris un tratament cu diclofenac, amoxicilina si calciu lactic. Mi-a spus ca in 2-3 zile trebuie sa se opreasca sangerarea, dar acest lucru nu s-a intamplat nici acum dupa 7 zile.Mentionez ca am continuat sa iau anticonceptionale la recomandarea medicului. De ce? Ce se intampla? Pot aparea complicatii?
 
Nu s-a postat nici o replica.
 
 
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.