E greu cu alegerea facultatii

by: vericica
Sunt in clasa 11,si sunt foarte dezorientata,majoritatea prietenilor ma intreaba la ce facultate as vrea sa merg.chiar sunt preocupata de viitorul meu,nu vreau sa ajung la 25 de ani sa cer mila parintilor si sa ma sponsorizeze ei:D
Habar nu am ce sa aleg,nu ma descurc deloc la materiile pt profil real
As vrea sa fac ceva de viitor nu vreau sa pierd anii cu o facultate si apoi sa fiu vanzatoare in magazin,sau profesor
as vrea sa aleg geografie sau turism ,geografia e pasiunea mea de cand eram in cls 4.
cam ce job as putea sa gasesc in acest domeniu,dupa terminarea facultatii?

eva31

eva31

Draga mea....

10 Apr 2011, 03:18

Eu sunt medic si castig mai putin ca o vanzatoare, desi vindec oameni. Deci, medicina sa nu o alegi. Daca vrei o profesie banoasa, orienteaza-te spre IT. E cea mai banoasa la ora actuala. Sau fa-te avocat, daca ai talent pentru asta si te-ar angaja lumea.

vericica

vericica

tashulina....

27 Ian 2011, 12:24

ma refeream l faptul ca nu vreau sa pierd vremea cu o facultate care nu ma ajuta in viitor
exclud din start faptul ca stau degeaba dupa terminarea liceului
vreau sa merg la facultate dar,una care ma va ajuta la alegerea unui job de viitor

kellyabbot ,multumesc pt raspuns

tashulina

tashulina

zici

26 Ian 2011, 13:56

ca vrei ceva de viitor, dar nu vrei sa pierzi vremea cu facultatile. Ei bine, de cele mai multe ori nu se poate, pt ca mai toti angajatorii vor acum studii superioare, indiferent ca nu sunt in domeniul in care te angajeaza.

cat priveste geografia, te poti face ghid turistic. E o meserie frumoasa, unde nu apare rutina, insa destul de slab platita.

kellyabbot

kellyabbot

eu cred ca deja stii ce sa alegi :)

26 Ian 2011, 12:30