Ce sa fac?

by: ella2990
Am fost la doctor si mi-a dat sa iau ac yasmin, din prima zi de menstruatie. Iau eu blonda cum sunt am luat din prima zi cand trebuia sa-mi vina, numai ca mie imi intarzie ffff mult (record de trei luni). De fapt pt asta mi-a dat ac, ca sa ma reglez. Am ajuns la 10 zile de ac, am greturi si toate celelalte simptome care trebuie sa apara (iau liv 52 ca sa nu-mi afecteze ficatul), dar inca nu mi-a venit menstruatia si din cate am inteles trebuia sa-mi vina. ca sa fac? sa continui sa iau pana la 21 zile? sau sa vb cu medicul?
 

scorpion_girl

scorpion_girl

Nu-mi vine sa cred

18 Aug 2010, 09:14

ce citesc..."As vrea sa ma duc la doctor, dar din pacate asta costa, mult."...sanatatea ta nu valoreaza nimic???

alexandras

alexandras

..

22 Iul 2010, 09:17

trebuia sa iei ac din prima zi a sangerarii. :) nu le intrerupe nu patesti nimic. mai rau faci daca le intrerupi. are sa-ti vina ciclu cand faci pauza aia de 7 zile. calmeaza te

ella2990

ella2990

E bine?

21 Iul 2010, 21:11

As vrea sa ma duc la doctor, dar din pacate asta costa, mult. Si nush ce inseamna eco transvaginala? Daca e mai mult decat o ecografie nici nu ma gandesc, sunt virgina, deci nu.
Cred k o sa intrerup ac, o sa astept sa vina menstruatia si dupa aia incep din nou. E vreo problema daca procedez asa? Sau sa continui sa iau in continuare? Ast raspuns :D

raluxas

raluxas

pai

21 Iul 2010, 12:07

vorbeste cu medicul...fa o eco transvaginala...