dereglat

by: alexandras
am renuntat la ac de 3 luni si ciclul meu s-a dereglat brusc. e normal?
 

scorpion_girl

scorpion_girl

Normalitatea

18 Aug 2010, 09:12

si anormalitatea sunt chestii relative, pentru ca ele sunt raportate la fiecare individ in parte.

E bine sa nu te joci totusi, cu hormonii. Du-te la un control de rutina si stai de vorba putin cu medicul tau.

tashulina

tashulina

Anticonceptionalele

11 Aug 2010, 12:45

actioneaza direct asupra nivelului tau hormonal, asa ca renuntarea la ele influenteaza fara doar si poate ciclul menstrual.

La unele femei nu sunt insa simptome deranjante, poate doar usor disconfort in perioada menstruala sau o cantitate mai mare de sange pierdut.

La altele, ca in cazul tau, se da ciclul complet peste cap. Asta pana se reechilibreaza organismul din nou.

Poti face insa niste analize, un dozaj hormonal de ex, sa te asiguri ca totul este ok.