este posibil?

by: intrebare
Este posibil ca dupa prima folie de contraceptive sa nu apara ciclul menstrual? Sau sa fie atat de nesemnificativ incat sa treaca neobservat?
Va amintiti prima data cand ati folosit contraceptivele hormonale?
Medicul care mi le-a prescris nu mi-a spus despre posibilitatea de a nu avea sangerarea "aferenta"...
 

ancafame

ancafame

.

23 Iun 2006, 18:40

.

thorgal

thorgal

RE: este posibil?

11 Feb 2005, 13:18

"Iau anticonceptionale de 1 an de zile, nu m-am simtit rau de la ele dar gandul ca-mi vor dauna mai tarziu ma datermina sa le intrerup.
ce parere aveti voi?"
din experienta personala: dupa 7 ani de anticonceptionale, administrate cu pauza de o luna la aproximativ fiecare an, m-am operat de nodul la san. efecte negative. de atunci nu mai folosesc

raluca_ciudin

raluca_ciudin

RE: este posibil?

22 Nov 2004, 16:08

Buna
Am si eu o intrebare daca poate sa-mi raspunda cineva. Iau anticonceptionale de 1 an de zile, nu m-am simtit rau de la ele dar gandul ca-mi vor dauna mai tarziu ma datermina sa le intrerup.
ce parere aveti voi?
Credeti ca luate atata timp dauneaza cu ceva?
Ma gandesc la o eventuala sarcina dorita - daca pot ramane insarcinata tinand cont de perioada de timp in care am luat antic

mirela_mb

mirela_mb

RE: este posibil?

19 Nov 2004, 14:45

da, este posibil! Este un fel de dereglare hormonala dar nimic important.Este bune sa mergi la medic si iti va spune acelasi lucru dar trebuie sa mergi! Ideea e ca tre" sa-ti faci un test de sarcina iar daca e negativ iei pastilele dupa cum trebuia si vezi ce se intampla in continuare! bafta multa si nu-ti fa griji!

intrebare

intrebare

RE: este posibil?

18 Nov 2004, 08:37

am fost la medic... Am si renuntat la anticonceptionale de tot.

dargentina1953

dargentina1953

RE: este posibil?

17 Nov 2004, 20:07

Stii ce? E foarte bine ca avem posibilitatea sa discutam si sa impartasim experiente pe acest site; suntem in familie. DAR singurul sfat avizat si sigur este cel al medicului, asa ca ai grija sa ajungi cat mai curand la un doctor ginecolog! La mine a fost ok cu pilulele contraceptive, menstruatia e regulata, iar sangerarea apare dupa 4-5 zile de la terminarea foliei. Mai mult, mi-au disparut si nodulii. Sper ca si la tine va fi bine. Ai grija, ca sanatatea e mai buna decat toate...