el sau cariera???

by: bibiroro
Buna!Am apelat la acest forum pentru ca sunt foarte confuza!Eu am 20 de ani sunt studenta in anul 2 si fac parte dintr-o familie normala. Probemele mele au aparut o data cu Marian,iubitul meu.El are 34 de ani,nu are un job stabil si locuieste undeva in judetul Mehedinti.Dupa multe relatii nereusite m-a cunoscut pe mine,pentru mine a fost primul barbat din viata mea.Ma iubeste enorm de mult, dar eu sunt confuza in ceea ce simt.Ceea ce imi doresc eu de la viata(o cariera reusita,un statut social care sa ma satisfaca intelectual si financiar..)nu e in concordanta cu ce isi doreste el.Marian vrea sa ne casatorim,sa avem un copil,sa initieze o mica afacere pentru familia noastra si eu sa nu lucrez.Nu imi surade absolut de loc aceasta idee pentru ca eu vreau sa imi termin scolile sa ma bucur de tinerete, sa am o cariera frumoasa,sa calatoresc,sa fiu pe picioarele mele! Toate acestea iubittului meu ii displac si nu poate sa conceapa asa ceva...el vrea o familie a noastra cat mai repede...eu nu pot sa renunt la ambitiile mele si nici el nu vrea sa ma inteleaga! Atat timp cat sunt confuza sentimental nu stiu ce sa ii propun ce sa ii zi...nu vreau sa ii incurc viata..dar stiu ca ma iubeste!!

seagull

seagull

un prieten ti-a zis

27 Mar 2009, 14:52

ca el, iubitul tau, are un copil? si el nu ti-a spus pana acum? credca ar fi o greseala foarte mare daca ai renunta la viata ta pentru el. daca te iubeste trebuie sa te iubeasca asa cum esti, si sa-si doreasca sa aio cariera si sa fii fericita, nu sa stai in umbra lui.

bibiroro

bibiroro

sfaturile-busola mea spre reorientare!

14 Feb 2009, 15:25