Ne trebuie bona, ce ne facem?????
la 36 de ani m-am trezit mamica! Dupa oarece inceracri de durata, s-a intamplat si asta. Am o fetita frumoasa si dragalasa si poznasa foc! Nu mi-a fost usor sa schimb intreaga viata de pana acum adaptandu-ma la venirea unui copil... nu mi-a fost usor sa stau cu ea acasa doar eu ( tati lucreaza, evident) dar.... face 2 ani si trebuie sa ma intorc la serviciu. Ne trebuie o bona si sunt tare stresata de asta. Ma tem sa o las cu oricine, dar mai grav e ca inca nu am gasit pe nimeni interesat. Stiti pe cineva? Aveti mai multa experienta in domeniu? Va rog, orice sfat, orice sugestie sunt binevenite
- person mariastan
Eu locuiesc in Militari la Apusului pe B-dul Iuliu Maniu,imi doresc foarte mult sa lucrez ca bona.Sunt o doamna cinstita,am 36 de ani sotul este cadru militar,am doi copii o fetita de 8 ani si un baietel de 3 ani,ambi copii sunt la program prelungit la scoala ,respectiv gradi.Programul meu disponibil este intre orele 8-16 singura fara copilul meu,pot mari perioada de-a sta cu ingerasul dumneavoastra doar daca familia este hotarata sa ma pastreze ca si bona pe termen lung,si cu posibilitatea de a putea veni si cu baietelul meu de 3 ani.Rog multa seriozitate,nu ma sunati daca nu aveti nevoie.
19 Sep 201213:37
Tel . - person ai gasit bona?
eu am dat sfoara in tara, printre prieteni, vecini , colegi si am gasit pe cineva ca bona. mi-ar fi placut sa gasesc o fata mai tanara caci iti trebuie multa energie ca sa ai grija de un copil de 2 ani. Doamna care are grija de baietelul meu e la pensie, e in putere, dar, ii este greu caci puiul meu e un urias de doi ani care arata ca la 4 ani, cateodata imi e mila de ea caci ii este greu sa il ridice , o data mi-a spus ca nu a putut sa il mai scoata din leagan ...
10 Mai 201208:58 - person eu zic mai bine
sa angajezi o bona prin intermediul unei firme, sunt persoane pregatite, prin recomandare este foarte greu sa gasesti pe cineva
10 Feb 201212:56 - person Militari- Chiajna-Rosu-Dragomiresti