Ceai verde: efecte secundare

by: moderator
De vreo 3 saptamani fac o cura cu ceai verde si problema e ca mi-a intarziat menstruatia cu 2 zile. Eu iau anticonceptionale si imi vine ciclul la fix, dar acum a fost foarte ciudat. Se poate sa fie din cauza ceaiului verde? Ce alte efecte secundare mai are?
 
Nu s-a postat nici o replica.
 
 
Link-uri recomandate:designer interior onlinedesigner interior bucurestinikydecor.romobilier living preturiclassic interior design
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.