Ajutor!

by: claryna
Buna!Vreau sa slabesc mai mult!Cine ma poate ajuta cu numele unui medic nutritionist din Galati?!Sau stie cineva o adresa de e-mail a celei kre a ajutat-o pe Teo sa slabeasca?Eu am mai tinut diferite diete:unele m-au ajutat altele nu.Problema este k nu am o situatie financiara f buna,tinand cont si de faptul k inca sunt eleva si stiu k pt a slabi e nevoie si de investirea unor bani.In fine...va rog un rasp si pe mail dak se poate claryna88@yahoo.com

claryna

claryna

ok....

19 Mar 2007, 10:20

nu ai lasat si mailul din pacate...dar as dori sa ma ajuti...mailul meu claryna88@yahoo.com...ms...ciao

taniutza29

taniutza29

alt program de slabit

15 Mar 2007, 18:19

eu iti pot recomanda un program de slabit bazat pe detoxifierea organismului.este format din produse naturale 100 % pe baza de gel de aloe vera stabilizat.daca te interseaza da-mi un mail

gianaaely

gianaaely

herbalife

06 Feb 2007, 20:14

intra pe google si scrie "herbalife" si o sa-ti gaseasca mai multe site-uri pe care o sa gssesti diferiti distribuitori si preturile produselor

gianaaely

gianaaely

pt claryna

06 Feb 2007, 18:27

iti dau eu o adresa de mail. este o persoana care se ocupa cu distribuirea produselor herbalife: www.greutateata.ro. sper sa-ti fie de folos

x_tina2083

x_tina2083

cat costa?

08 Dec 2006, 17:17

cam cat m-ar costa un tratamnt de slabit cu herbalife si de unde pot face rost de el?

x_tina2083

x_tina2083

cat costa?

08 Dec 2006, 17:17

cam cat m-ar costa un tratamnt de slabit cu herbalife si de unde pot face rost de el?

claryna

claryna

Cum pot intra in aceasta colaborare?!

06 Dec 2006, 14:35

Unde ar trebui sa apelez pentru a afla date despre o posibila colaborare cu Herba Life pentru ca pe acea pagina nu am gasit nimic sau cel putin nu am observat.Daca se poate un raspuns te rog.

Acest site foloseste Cookie-uri.