coruptia

by: stiletto
Acum cateva zile cineva mi-a adus in atentie problema coruptiei din viata NOASTRA.O simpla replica m-a pus pe gand.De ce credeti ca in Romania coruptia este atat de dezvoltata?In afara de faptul ca majoritatea oamenilor nu sunt platiti destul si isi fac un pret pentru o viata mai buna ,ce altceva credeti ca influenteaza?Este ceva in sangele nostru ,ca popor ,care ne face sa fim corupti?Multumesc anticipat pentru opinii.Inseamna foarte mult pentru mine.

ya_ya

ya_ya

o avem in sange

03 Dec 2007, 10:13

sunt f putine persoane care or sa refuze o"atentie" in ziua de azi...
si cei mai penibili sunt medicii....
vb nu demult cu un student la medicina si-mi zice ca daca vrem sa nu mai ia spaga medici sa iesim noi oamenii de rand in strada sa cerem marirea salariilor medicilor...
eu nu cred ..eu cred ca daca le-ar mai marii salariile chiar dublu poate ...ei tot or sa ia spaga
pentru ca nu putem sa negam ...medici au salariile f mici pentru ce fac dar problem anu se pune asa...ei stiu asta cand incep facultatea...sa nu-mi spuneti acum ca au o menire..pentru ca in ultimul timp se scot medici pe banda
si multi vor sa ajunga medici nu pentru satisfactie cat pentru spaga care cred eu ca la unii e f f mare...
daca cei care vor sa faca fac de medicina ar gandii rational cand aleg aceasta facultate(fara sa se gandeasca la spaga pe care o sa o ia) nu ar mai da admiterea...si nu ar mai fii studenti cu miile si ar ajuge atunci sa creasca salariile la medici inevitabil...
si ei sunt cei mai penibili pentru ca ia bani de la oameni in momentele in care acestia sunt disperati ....un om bolnav nu poate sa faca compromisuri ...el nu poat esa riste..si ei stiu ast asi profita...

ella_pneamt

ella_pneamt

Mai mult slavi decat latini

14 Nov 2007, 15:36